CFMOTO - Gladiator UTV625 EPS


Popis:

Pracovní náklaďáček s jednoválcem zvládne hodně práce za rozumné peníze a hlavně s rozumnými provozními náklady. S příchodem nového motoru, který je už v prodeji na čtyřkolce, je tu i zcela nové UTV.

S motorem, který je mimochodem osazený variátorem CVTech z Kanady, je spojená novinka  v podobě možnosti volby jízdních režimů mezi módy Eco a Sport. Samozřejmě nečekejte rozdíl desítek koní, ale přeci jen rozdíl v projevu tu je. Sport disponuje vyšším točivým momentem a ostřejším průběhem výkonu. Eco se naopak hodí na popojíždění okolo farmy, nebo po městě při čištění chodníků.

Kromě přepínače jízdních režimů je v kabině ještě nová palubní deska s inovovaným displejem, který přehledně zobrazuje všechny informace, co potřebujete. Na první pohled je naopak vidět nový design, který vychází ze současných trendů CFMOTO. Jsou tu nové LED světlomety vpředu i vzadu a ostřejší maska. Co naopak chybí, jsou pevné dveře. Ty nahrazují sítě, ale v rámci kategorie to není nic neobvyklého. Nově řešená je i střecha UTV, která má systém "okapů", které odvádí při dešti vodu správným směrem, a na jezdce, ani do kabiny neprší. Je tu pochopitelně i možnost osadit UTV kompletní střechou. I nová generace UTV je homologována pro dva jezdce, čemuž odpovídá i komfort kabiny. Díky absenci třetí sedačky je tu dost místa i pohodlí a nechybí ani odkládací schránky. Sedačka řidiče je navíc nově nastavitelná. 

Benzinová nádrž: 35 litrů
Délka: 2820 mm
Šířka: 1470 mm
Výška: 1950 mm
Rozvor:

1950 mm

Světlá výška:

270 mm

Hmotnost: 640 kg
Rozměry korby: 1300 x 870mm 
Nosnost korby: 250 kg
Homolog. tažná síla: 800 kg brzděný/400 nebrzděný
Homologace: Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál 
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25x9-14 Innova
Zadní pneu: 25x11-14 Innova
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm
Objem motoru: 580 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 289 990


Prosím věnujte pozornost celkové ceně u strojů kde je na výběr více konfiguračních možností a nastavte si v kalkulačce správnou výchozí cenu!

Kliknutím na tlačítko zažádat, budete přesměrováni na formulář ESSOX pro nákup motocyklu na úvěr   Zažádat

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"