Úvod  •  Nové moto/atv  •  Bazar moto/atv  •  E-shop  •  Prodej na splátky  •  Inzerce  •  Články  •  Kontakt
Články


Postup mimosoudního řešení spotřebitelských sporů
01.02.2017 14:03
Zde najdete postup mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

 

Pravidla pro postup při Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Česká obchodní inspekce vydává na základě ustanovení § 20x zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, (dále jen „zákon“) tato pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterými podrobněji upravuje postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (dále jen „Pravidla“).

ČÁST PRVNÍ

Úvodní ustanovení a zásady řízení

Článek 1

Tato Pravidla upravují postup České obchodní inspekce při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

Článek 2

1) Česká obchodní inspekce je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, není-li tato působnost zákonem svěřena specializovanému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

2) Specializovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:

a) v oblasti finančních služeb finanční arbitr v rozsahu působnosti stanoveném právním předpisem upravujícím činnosti finančního arbitra,

b) v oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb Český telekomunikační úřad v rozsahu působnosti stanovené právním předpisem upravujícím elektronické komunikace a poštovní služby,

c) v oblasti elektroenergetiky, plynárenství a teplárenství Energetický regulační úřad v rozsahu působnosti stanovené právním předpisem upravujícím elektroenergetiku, plynárenství a teplárenství.

3) Úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činnosti subjektu mimosoudního řešení sporů plní v rámci České obchodní inspekce samostatné Oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen „oddělení ADR“).

4) Oddělení ADR zajišťuje provoz kontaktních míst ADR.

5) Jménem České obchodní inspekce je úkony v řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů pověřen vedoucí oddělení ADR, jeho zástupce a další státní zaměstnanci zařazení k výkonu služby v oddělení ADR v rozsahu určeném vedoucím tohoto oddělení.

Článek 3

1) Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran na základě vzájemné komunikace prostřednictvím oddělení ADR. Je-li to pro dosažení účelu řízení účelné, oddělení ADR v průběhu řízení aktivně komunikuje se stranami a vede je k dosažení dohody.

2) Oddělení ADR je povinno při řešení spotřebitelských sporů postupovat nestranně, spravedlivě a bez průtahů a pouze na základě skutečností zjištěných v souladu se zákonem a těmito Pravidly. Zaměstnanci ČOI, pověření k provádění postupu ADR oznámí bez zbytečného prodlení vedoucímu oddělení ADR jakékoli okolnosti, které by mohly ovlivnit jejich nezávislost a nestrannost, nebo vyvolat střet zájmů s některou ze stran sporu, který mají řešit, nebo které by mohly být takto vnímány. Povinnost oznámit takové okolnosti trvá po celou dobu postupu řešení sporu. Vedoucí oddělení ADR v takovém případě zajistí, aby dotčený zaměstnanec byl nahrazen jiným zaměstnancem pověřeným k provádění postupu ADR; nebo - pokud tomu tak není - dotčený zaměstnanec upustil od provádění

(ADR)

Naše odkazy

eshop.eurocycles.cz, elektronický obchod Eurocycles www.newrock-boots.com výkup moto / ATV facebook eurocycles.cz
MOTO TIP

Zobrazit detail
Suzuki
GSX-R 1000 K8

r.v. 2008
stk neuvedeno
Cena: 8 000
PRACOVNÍ DOBA

Pracovní doba Moto/ATV centra, phone hours:
 
Obchod, prodej moto/ATV:
Denně 8.30- 19.00
Každý den, včetně sobot, nedělí a svátků. Každoročně zavřeno pouze od 24. prosince do prvního pracovního dne nového roku.
------------------------
Servis:
Pracovní doba servisu v hlavní sezoně:
1. březen- 31. srpen
Pondělí až neděle 9.00-17.30
---
Pracovní doba servisu mimo hlavní sezonu:
1.září- 28. únor
Po- Pá: 9.00-17.30
---------------------
Přeprava motocyklů:
Po telefonické dohodě
10,-Kč+ DPH/ km
 
 
 

Prodejce

yamaha
suzuki
honda
kawasaki
polaris
can-am