Benelli - Leoncino 800


Popis:

Motocykl je dostupný i ve verzi se sníženým výkonem na 35 kW pro jezdce s řidičákem A2 od 18 let.

Motocykl se dodává ve 2 verzích STANDARD a SPECIÁL v závislosti na použité přední vidlici Benelli nebo Marzocchi a brzdách Benelli nebo Brembo,

CENA VERZE SPECIÁL je  239.990,- Kč

Nezaměnitelná DNA nového motocyklu Leoncino 800 se se svým originálním vzhledem výrazně odlišuje od moderní klasiky. Nezaměnitelný styl a výrazné, ale přesto elegant

Autentický vzhled s agresivnějšími tvary dokáže elegancí svých linií a moderním designem plně vyjádřit svou jedinečnost. Stroj si zachovává ikonické prvky řady Leoncino, kterou dále rozšiřuje.

Motor

Bijící srdce představuje spolehlivý a reaktivní kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o výkonu 56 kW (76,2 HP) při 8.500 ot./min a točivým momentem 67 Nm při 6.500 ot./min, se 4 ventily na válec a dvojitým časováním vačkové hřídele o zdvihovém objemu 754 ccm. 

Rám

Zbrusu nový příhradový rám s ocelovými výztuhami, který skvěle zapadá do celkového designu stroje, zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost stroje, díky které si i méně zkušení jezdci užijí nové a vzrušující dobrodružství při každé jízdě. Do rámu stroje je elegakntně vsazena šikmá a moderně vyhlížející ocelová nádrž o objemu 15 litrů s 3 litrovou rezervou.

Odpružení

Ve verzi STANDARD nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm

Ve verzi SPECIAL bezproblémovou, stabilní a efektivní jízdu zajišťuje v odskoku, kompresi a předpětí plně nastavitelná Upside-down vidlice značky Marzocchi se zdvihem 140 mm a průměrem 50 mm. Zadní rám je vybaven v předpětí pružiny a tlumení odskoku nastavitelným monoshockem

Brzdy

Ve verzi STANDARD přední: Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS, zadní Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS

Ve verzi SPECIAL se o bezpečnost jízdy v jakýchkoli podmínách se stará brzdový systém Brembo. Přední brzda s dvojitým polo-plovoucím kotoučem o průměru 320 mm je osazena čtyřpístkovým radiálním monoblokovým třemen, brzdění zadního kola zajišťuje kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem. 

Typ motoru:: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Vrtání x zdvih:: 88 mm x 62 mm
Zdvihový objem:: 754 ccm
Kompresní poměr:: 11,5 : 1
Maximální výkon:: 56 kW při 8.500 ot./min.
Max. točivý moment:: 67 Nm při 6.500 ot./min.
Startování motoru:: Elektrický startér
Převodovka:: 6stupňová
Sekundární převod:: Řetězem
Rozměry (D x Š x V):: 2.140 x 870 x 1.160 mm
Rozvor:: 1.460 mm
Výška sedla:: 805 mm
Objem nádrže:: 15 litrů
Pneumatika - přední:: 120/70 - ZR17 – M/C 58W
Pneumatika - zadní:: 180/55 - ZR17 – M/C 73W

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 209 990

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"