Benelli - Leoncino 800

Popis:
Motocykl je dostupný i ve verzi se sníženým výkonem na 35 kW pro jezdce s řidičákem A2 od 18 let.
Motocykl se dodává ve 2 verzích STANDARD a SPECIÁL v závislosti na použité přední vidlici Benelli nebo Marzocchi a brzdách Benelli nebo Brembo,
CENA VERZE SPECIÁL je 239.990,- Kč
Nezaměnitelná DNA nového motocyklu Leoncino 800 se se svým originálním vzhledem výrazně odlišuje od moderní klasiky. Nezaměnitelný styl a výrazné, ale přesto elegant
Autentický vzhled s agresivnějšími tvary dokáže elegancí svých linií a moderním designem plně vyjádřit svou jedinečnost. Stroj si zachovává ikonické prvky řady Leoncino, kterou dále rozšiřuje.
Motor
Bijící srdce představuje spolehlivý a reaktivní kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o výkonu 56 kW (76,2 HP) při 8.500 ot./min a točivým momentem 67 Nm při 6.500 ot./min, se 4 ventily na válec a dvojitým časováním vačkové hřídele o zdvihovém objemu 754 ccm.
Rám
Zbrusu nový příhradový rám s ocelovými výztuhami, který skvěle zapadá do celkového designu stroje, zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost stroje, díky které si i méně zkušení jezdci užijí nové a vzrušující dobrodružství při každé jízdě. Do rámu stroje je elegakntně vsazena šikmá a moderně vyhlížející ocelová nádrž o objemu 15 litrů s 3 litrovou rezervou.
Odpružení
Ve verzi STANDARD nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm
Ve verzi SPECIAL bezproblémovou, stabilní a efektivní jízdu zajišťuje v odskoku, kompresi a předpětí plně nastavitelná Upside-down vidlice značky Marzocchi se zdvihem 140 mm a průměrem 50 mm. Zadní rám je vybaven v předpětí pružiny a tlumení odskoku nastavitelným monoshockem.
Brzdy
Ve verzi STANDARD přední: Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS, zadní Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS
Ve verzi SPECIAL se o bezpečnost jízdy v jakýchkoli podmínách se stará brzdový systém Brembo. Přední brzda s dvojitým polo-plovoucím kotoučem o průměru 320 mm je osazena čtyřpístkovým radiálním monoblokovým třemen, brzdění zadního kola zajišťuje kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Typ motoru:: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih:: | 88 mm x 62 mm |
Zdvihový objem:: | 754 ccm |
Kompresní poměr:: | 11,5 : 1 |
Maximální výkon:: | 56 kW při 8.500 ot./min. |
Max. točivý moment:: | 67 Nm při 6.500 ot./min. |
Startování motoru:: | Elektrický startér |
Převodovka:: | 6stupňová |
Sekundární převod:: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V):: | 2.140 x 870 x 1.160 mm |
Rozvor:: | 1.460 mm |
Výška sedla:: | 805 mm |
Objem nádrže:: | 15 litrů |
Pneumatika - přední:: | 120/70 - ZR17 – M/C 58W |
Pneumatika - zadní:: | 180/55 - ZR17 – M/C 73W |

Údaje:
odpočet DPH | ANO |
splátky/leasing | ANO |
Formulář pro dotaz na tento motocykl
Napište nám
Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.
