CFMOTO - Gladiator Z1000 Sport

Popis:
CFMOTO GLADIATOR Z1000 SPORT
Novinka ihned skladem!
5 let záruka!
Monumentální zátah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké.
Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.
Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.
Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží.
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.
Příplatková výbava
Silný naviják: v ceně
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno: +27,450 CZK
Silný naviják: v ceně
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno: +27,450 CZK
Kompletní kabina včetně předního okna a vytápění +104.950
Dostupné barvy: šedá, červená (ferari red)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).
Kapacity:
|
|
---|---|
Benzinová nádrž:
|
36,5 litru
|
Délka:
|
3185 mm
|
Šířka:
|
1820 mm
|
Výška:
|
1820 mm
|
Rozvor:
|
2285 mm
|
Světlá výška:
|
310 mm
|
Rádius otáčení:
|
1100 mm
|
Suchá hmotnost:
|
610 kg
|
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu):
|
--
|
Maximální tažná síla (v terénu):
|
400 kg
|
Homologace:
|
Pro 2 osoby
|
Systém pohonu:
|
|
Převodovka:
|
Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
|
Náhon kol:
|
Kardanovými hřídeli
|
4x4 pohon:
|
Odpojitelný
|
Přední pneu:
|
27x9-14"
|
Zadní pneu:
|
27x11-14"
|
Brzdový systém:
|
|
Brzda přední:
|
Kotoučová hydraulická
|
Brzda zadní:
|
Kotoučová hydraulická
|
Parkovací brzda:
|
Ano
|
Odpružení:
|
|
Přední:
|
Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
|
Zadní:
|
Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
|
Motor:
|
|
Typ motoru:
|
4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
|
Maximální výkon:
|
59 kW / 7500 ot
|
Točivý moment:
|
78 Nm / 7000 ot.
|
Vrtání x zdvih:
|
91 mm x 74 mm x 2
|
Objem motoru:
|
963 cm3
|
Startování:
|
Elektrickým startérem
|
Chlazení motoru:
|
Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
|
Mazání:
|
S mokrou skříní
|
Zapalování:
|
ECU Delphi (USA)
|
Palivo:
|
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
|

Údaje:
odpočet DPH | ANO |
splátky/leasing | ANO |
Formulář pro dotaz na tento motocykl
Napište nám
Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.
