Aprilia - RSV4 1100 Factory E5
Popis:
Cena dle barevného provedení:
Ultra Dark: 499000,-Kč
Ultra Gold: 559900,-
Speed White: 569900,-
Time Attack: 559900,-Kč
DEFINITIVNÍ SUPERBIKE
JE TĚŽKÉ POPSAT TO VZRUŠENÍ Z JÍZDY. ALE MŮŽEME TO ALESPOŇ ZKUSIT.
Představ si to vzrušení, když sedíš na motocyklu na závodní dráze. Mrazení v zádech, když dosáhneš maximální rychlosti, příval adrenalinu při zrychlení v zatáčkách, prudký nádech, když se řítíš k cílové čáře.
Vítej ve světě RSV4 Factory. Prémiový superbike na vrcholu své kategorie je určen pro jezdce, kteří touží po vysokém výkonu, aniž by museli slevit z kvality a úrovně bezpečnosti, které jsou synonymem pro značku Aprilia.
Vítej ve světě RSV4 Factory. Prémiový superbike na vrcholu své kategorie je určen pro jezdce, kteří touží po vysokém výkonu, aniž by museli slevit z kvality a úrovně bezpečnosti, které jsou synonymem pro značku Aprilia.
Evoluce pokračuje
Výkon zůstává na úctyhodné hodnotě 217 koní při 13 000 ot./min, což je už tak těžko překonatelná hodnota, ale nyní splňuje přísná kritéria Euro 5 a překonává hranici 305 km/h při maximální rychlosti. Ke snížení emisí dále přispívá nový řídicí systém Magneti Marelli ECU 11MP a lehčí výfuk se sníženou tepelnou setrvačností.
Nejlepší týmová práce
RSV4 Factory je vybaveno vynikajícím poloaktivním systémem odpružení Öhlins Smart EC2.0, který byl vyladěn týmovou prací, na níž se podíleli jak inženýři společnosti, tak i špičkový tým z Noale. Nový a vylepšený systém, který byl testován na nejnáročnějších tratích včetně Imoly a Mugella, přináší výrazné zlepšení jak výkonu, tak i onoho nepolapitelného, ale těžko popsatelného pocitu z jízdy.
Vhodné pro jakýkoli styl jízdy
Poloaktivní systém odpružení Smart EC 2.0 umožňuje snadné přizpůsobení a kalibraci tlumičů a vidlice, přičemž si můžete vybrat mezi poloaktivním a manuálním režimem, které se snadno aktivují tlačítky na řídítkách. Další možnosti personalizace mají podobu 3 map, které různými způsoby regulují odpružení.
TYP MOTORU Aprilia V4 65°, čtyřválcový, 4-taktní, kapalinou chladený, s dojitou vačkovou hřídelí (DOHC), 4-ventilový
VRTÁNÍ A ZDVIH 81 x 53,32 mm
OBJEM MOTORU 1.099 cc
KOMPRESNÍ POMĚR 13,6: 1
MAXIMÁLNÍ VÝKON 217 hp (159.5 kW) při 13,000 ot/min.
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 125 Nm při 10,500 ot/min.
PALIVOVÝ SYSTÉM Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu. 4 škrticí klapky Marelli 48 mm s 8 vstřikovači a řízením motoru Ride-By-Wire.
PŘEVODOVKA 6stupňová kazetová převodovka Řadicí páčka s elektronickým systémem Aprilia Quick Shift (AQS)
SPOJKA Vícelamelová mokrá spojka s mechanickým kluzným systémem
PRIMÁRNÍ POHON Přímo řezané převody a integrovaná pružná spojka, převodový poměr: 73/44 (1 659)
SEKUNDÁRNÍ POHON Řetěz: Převodový poměr: 41/16 (2 562)
ELEKTRONICKÉ SYSTÉMY Systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), který zahrnuje mapy motoru (AEM), kontrolu motorové brzdy (AEB), kontrolu trakce (ATC), kontrolu jízdy na kolech (AWC), launch control (ALC), tempomat (ACC), omezovač rychlosti (APT). 6 jízdních režimů (3 silniční, 3 traťové)
RÁM Hliníkový dvounosníkový podvozek s lisovanými a litými plechovými prvky. Dostupná nastavení: poloha a úhel vřeteníku, výška motoru, výška čepu i kyvné vidlice. Chytrý elektronicky tlumič řízení EC 2.0 Öhlins
PŘEDNÍ ODRPUŽENÍ Inteligentní elektronicky řízená vidlice Öhlins NIX EC 2.0. 43 mm sloupky, s povrchovou úpravou TIN. Hliníkové radiální uložení třmenů, nastavitelné hydraulické tlumení komprese odskoku a předpětí pružiny, zdvih 125 mm.
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Hliníková kyvná vidlice s dvojitou obrácenou výztuhou; Centrální monočlánek Öhlins TTX s elektronicky řízeným tlumičem Smart EC 2.0, plně nastavitelný: předpětí pružiny, rozvor a hydraulické tlumení komprese a odskoku. Zdvih 115 mm
BRZDY Přední: Dva plovoucí kotouče z nerezové oceli o průměru 330 mm s odlehčeným rotorem z nerezové oceli a hliníkovou přírubou se 6 čepy. Monoblokové radiální třmeny Brembo Stylema (R) se 4 protiběžnými písty o průměru 30 mm. Sintrované destičky. Radiální čerpadlo a kovová opletená brzdová hadice. Zadní část: kotouč o průměru 220 mm; třmen Brembo se dvěma 32mm samostatnými písty. Sintrované destičky. Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovou opletenou hadicí. ABS Bosch s funkcí zatáčení a 3 nastaveními mapami a funkcí RLM (potlačení zvedání zadního kola)
DISKY Kovaná kola z hliníkové slitiny, kompletně opracovaná, s 5 dělenými paprsky. Přední: 3,5 "x17" Zadní: 6 "x17"
PNEUMATIKY Radiální bezdušové pneumatiky. přední: 120/70 ZR 17 zadní: 200/55 ZR 17 (alternativa: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17).
ROZMĚRY Rozvor: 1.435,8 mm Délka: 2.055 mm Šířka: 735 mm Výška sedla: 845 mm Úhel sklonu vidlice: 24,6° Trail: 104,5 mm
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 202 kg (90% paliva)
EMISNÁ NORMA Euro 5
SPOTŘEBA 6,90 l/100 km EMISE CO2 160 g/km
KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE 17,9 l (včetně 4 l rezervy)
Údaje:
odpočet DPH | ANO |
splátky/leasing | ANO |
Cena: 559 900 Kč
Prosím věnujte pozornost celkové ceně u strojů kde je na výběr více konfiguračních možností a nastavte si v kalkulačce správnou výchozí cenu!
Kliknutím na tlačítko zažádat, budete přesměrováni na formulář ESSOX pro nákup motocyklu na úvěr Zažádat
Formulář pro dotaz na tento motocykl
Napište nám
Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.