CFMOTO - Gladiator UTV625

Popis:
Pracovní náklaďáček s jednoválcem zvládne hodně práce za rozumné peníze a hlavně s rozumnými provozními náklady. S příchodem nového motoru, který je už v prodeji na čtyřkolce, je tu i zcela nové UTV.
S motorem, který je mimochodem osazený variátorem CVTech z Kanady, je spojená novinka v podobě možnosti volby jízdních režimů mezi módy Eco a Sport. Samozřejmě nečekejte rozdíl desítek koní, ale přeci jen rozdíl v projevu tu je. Sport disponuje vyšším točivým momentem a ostřejším průběhem výkonu. Eco se naopak hodí na popojíždění okolo farmy, nebo po městě při čištění chodníků.
Kromě přepínače jízdních režimů je v kabině ještě nová palubní deska s inovovaným displejem, který přehledně zobrazuje všechny informace, co potřebujete. Na první pohled je naopak vidět nový design, který vychází ze současných trendů CFMOTO. Jsou tu nové LED světlomety vpředu i vzadu a ostřejší maska. Co naopak chybí, jsou pevné dveře. Ty nahrazují sítě, ale v rámci kategorie to není nic neobvyklého. Nově řešená je i střecha UTV, která má systém "okapů", které odvádí při dešti vodu správným směrem, a na jezdce, ani do kabiny neprší. Je tu pochopitelně i možnost osadit UTV kompletní střechou. I nová generace UTV je homologována pro dva jezdce, čemuž odpovídá i komfort kabiny. Díky absenci třetí sedačky je tu dost místa i pohodlí a nechybí ani odkládací schránky. Sedačka řidiče je navíc nově nastavitelná.
Kompaktní rozměry, kvalitní zpracování, snadné ovládání, tichý chod, spolehlivé elektronické vstřikování, nízká spotřeba, velkorysý úložný prostor a možnost řídit od 15 let. To jsou hlavní přednosti modelu Kisbee se čtyřtaktním motorem.
Verze Motul Edition je vyvedena ve slušivých barvách značky Motul, které je od roku 2021 partnerem značky Peugoet Motocycles.
Benzinová nádrž: | 35 litrů |
Délka: | 2820 mm |
Šířka: | 1470 mm |
Výška: | 1950 mm |
Rozvor: |
1950 mm |
Světlá výška: |
270 mm |
Hmotnost: | 640 kg |
Rozměry korby: | 1300 x 870mm |
Nosnost korby: | 250 kg |
Homolog. tažná síla: | 800 kg brzděný/400 nebrzděný |
Homologace: | Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25x9-14 Innova |
Zadní pneu: | 25x11-14 Innova |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 x 89,2 mm |
Objem motoru: | 580 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |

Údaje:
odpočet DPH | ANO |
splátky/leasing | ANO |
Formulář pro dotaz na tento motocykl
Napište nám
Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.
