CFMOTO - Gladiator UTV625 EPS


Popis:
Pracovní náklaďáček s jednoválcem zvládne hodně práce za rozumné peníze a hlavně s rozumnými provozními náklady. S příchodem nového motoru, který je už v prodeji na čtyřkolce, je tu i zcela nové UTV.
S motorem, který je mimochodem osazený variátorem CVTech z Kanady, je spojená novinka  v podobě možnosti volby jízdních režimů mezi módy Eco a Sport. Samozřejmě nečekejte rozdíl desítek koní, ale přeci jen rozdíl v projevu tu je. Sport disponuje vyšším točivým momentem a ostřejším průběhem výkonu. Eco se naopak hodí na popojíždění okolo farmy, nebo po městě při čištění chodníků.
Kromě přepínače jízdních režimů je v kabině ještě nová palubní deska s inovovaným displejem, který přehledně zobrazuje všechny informace, co potřebujete. Na první pohled je naopak vidět nový design, který vychází ze současných trendů CFMOTO. Jsou tu nové LED světlomety vpředu i vzadu a ostřejší maska. Co naopak chybí, jsou pevné dveře. Ty nahrazují sítě, ale v rámci kategorie to není nic neobvyklého. Nově řešená je i střecha UTV, která má systém "okapů", které odvádí při dešti vodu správným směrem, a na jezdce, ani do kabiny neprší. Je tu pochopitelně i možnost osadit UTV kompletní střechou. I nová generace UTV je homologována pro dva jezdce, čemuž odpovídá i komfort kabiny. Díky absenci třetí sedačky je tu dost místa i pohodlí a nechybí ani odkládací schránky. Sedačka řidiče je navíc nově nastavitelná. 
Benzinová nádrž:
35 litrů
Délka:
2820 mm
Šířka:
1470 mm
Výška:
1950 mm
Rozvor:
1950 mm
Světlá výška:
270 mm
Hmotnost:
640 kg
Rozměry korby:
1300 x 870mm 
Nosnost korby:
250 kg
Homolog. tažná síla:
800 kg brzděný/400 nebrzděný
Homologace:
Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka:
Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál 
Náhon kol:
Kardanovými hřídeli
4x4 pohon:
Odpojitelný
Přední pneu:
25x9-14 Innova
Zadní pneu:
25x11-14 Innova
Brzdový systém:
Brzda přední:
Kotoučová hydraulická
Brzda zadní:
Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:
Ano
Odpružení:
Přední:
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru:
4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih:
91 x 89,2 mm
Objem motoru:
580 cm3
Startování:
Elektrickým startérem
Chlazení motoru:
Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání:
S mokrou skříní
Zapalování:
ECU Bosch (GER)
Palivo:
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 289 990


Prosím věnujte pozornost celkové ceně u strojů kde je na výběr více konfiguračních možností a nastavte si v kalkulačce správnou výchozí cenu!

Kliknutím na tlačítko zažádat, budete přesměrováni na formulář ESSOX pro nákup motocyklu na úvěr   Zažádat

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"