CFMOTO JourneyMan - 700CL-X Sport


Popis:

Nová definice temperamentní zábavy a adrenalinu!


Naskladnění předpokládáme od 2. poloviny prosince!

Model CFMOTO 700CL-X SPORT je druhým avizovaným modelem zcela nové řady motocyklů CFMOTO série 700CL-X. Slovo SPORT v označení modelu nese daleko víc než jen kosmetické změny. CL-X SPORT kromě odlišné grafiky, přináší změnu designu v zadních partiích, několik změn v podvozku a další změny charakteru, které od sportovně laděného motocyklu právem očekáváte. Špičkové brzdy Brembo Stylema pak sportovní charakter jen potvrzují!

ak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra  Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.

Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.

Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.

Zásadní změny v podvozku
ovlivňují nejvíce pocity především sportovně laděným jezdcům. Rychlý jezdec vyžaduje ostré a přesné brzdění. Zatímco model Heritage si díky svému poslání vystačí s jedním brzdovým kotoučem vpředu (ϕ 320 mm), model SPORT obdržel kotouče dva o průměru 300 mm. Ale ta nejzásadnější změna je jindeKompletní brzdová soustava je BREMBO STYLEMA a motorkáři vědí, že se bavíme o technickém prvku používaném v supersportovních či agresivně laděných motorkách. Pro přesnější zatáčení ve vysokých rychlostech motocyklu byla vpředu použita 17“. Rotující technika doplněná o radiální Brembo Stylema je zavěšena na osvědčeném pružení KYB, přičemž přední obrácená (USD) vidlice umožňuje nastavit předpětí, kompresi a odskok a zadní předpětí a odskok. Sportovní obutí MAXXIS MA-ST2 při jízdě poskytují nejen potřebný grip, ale zároveň i pohodlnou a bezpečnou jízdu nejen ve vysokých rychlostech, ale i na mokré vozovce. Pancéřované brzdové hadice jsou samozřejmostí.

Výkonný motor používá dvě mapy řízení SPORT a ECO. Obě jsou charakterem průběhu nástupu výkonu zásadně odlišeny, což v praxi jezdci velmi usnadní ovládání stroje v různých situacích. Především mód ECO je nejen o nižší spotřebě, ale i o bezpečné reakci na elektronickou plynovou rukojeť za deště nebo na podchlazené vozovce. Naopak mód SPORT je stvořen pro bleskové zdolávání horských pasů a rychlostních polygonů. Lehké, přesné řazení a netrhavý přísun energie na zadní kolo sametově ladí antihoppingová spojková soustava. Při potřebě rychlé akcelerace či v momentech přesné odezvy plynu na rukojeť je přínosem optimalizovaný systém sání vzduchu. Motor je výrazně poddajný, dokáže být podle potřeby agresivní právě pomocí zmiňovaných map řízení motoru a pro jezdce, co si zajedou i na veřejné ježdění na závodním okruhu, je přímo ideálně nastaven. Pokud se motocykl z jakýchkoli důvodů převrátí, zareaguje náklonové čidlo, které vypne zapalování.

Užitečné vlastnosti pro každý den, jakými je i tempomat, který pracuje od rychlosti 40 do 120 km/h s pozvolným přidáváním či ubíráním rychlosti doplňuje systém automatického vypínání LED blinkrů. Samostatnou kapitolou je přední, komplet LED světlomet, který pracuje v automatickém režimu. Rozeznává okolní jas, sám spouští denní svícení, přes den rozpozná např. vjezd do tunelu. Unikátem je zadní LED světelná rampa s výrazným bezpečnostním brzdovým světlem. Nechybí USB zásuvka. Motocykl disponuje funkcí Limp Home Mode, to pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale dopraví až do servisu či domů.

CFMOTO 700CL-X SPORT – neskutečně sexy, proevropsky laděný sportovní naháč s velmi jemným nádechem retro prvků. Je určen pro vášnivé jezdce, kteří milují adrenalin, rychlé horské pasy a rádi navštíví i závodní okruh. Díky ideálnímu jezdeckému trojúhelníku a jemným charakterům ovládacích prvků jej může sedlat i každá motorkářka. Nízké těžiště usnadňuje manévrování na parkovišti či v garáži. Sebevědomí, které jezdec získává od techniky pod sebou během jízdy, je mimořádně příjemné a návykové. Pokud má jezdec základní znalosti jízdy, CL-X SPORT již další výuku po něm nevyžaduje.
Jednoduše stačí... nasednout... nastartovat... a jet... Všechno ostatní už jde samo...

Motocykl CFMOTO 700CL-X SPORT je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A (motocykl). Jako tradičně je u strojů CFMOTO dovozcem poskytována nadstandardní záruka - nyní 5 let!

  • 693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
  • Převodovka manuál, 6 stupňů
  • Kompletní moderní LED osvětlení
  • Přední 300 mm dvojitý kotouč, čtyřpístkový radiální třmen BREMBO STYLEMA (Itálie)
  • Zadní - 300 mm kotouč, třmen BREMBO STYLEMA (Itálie)
  • Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
  • ABS Continental (GER)
  • Dvě mapy řízení - ECO a SPORT
  • ECU Bosch (GER)
  • Odpružení vpředu (41mm USD) i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP), 150mm / 150mm
  • Pneumatiky MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
  • Tempomat (od 40 do 120 km/h)
  • Antihoppingová spojka
  • Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
  • Speciální designové prvky - karbon design, stylová zrcátka, exkluzivní kombinace
  • Barvy  "Nebula White" a  "Velocity Grey"
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů 
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih:  83 x 64 mm 
Komprese:  11.6: 1
Plnění motoru:  EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí 
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné 
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), Ø 300 mm kotouč (z); BREMBO STYLEMA 
ABS: Continental ABS system
Tempomat:  ano
Ráfky:  3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky:  MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška:  1130 mm 
Výška sedáku : 795 mm 
Rozvor: 1435 mm
Nádrž:  13 l 
Hmotnost:  192 kg (205 kg pohotovostní)

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 199 990

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"