Vespa - GTS 125 SUPER RST MY23


Popis:

V roce 2023 bude řada Vespa GTS ještě atraktivnější.

Stylová a výkonná

Vespa GTS Super s osvěženým designem je připravena vydat se s tebou na dobrodružnou cestu a poskytnout ti spoustu vzrušení. Její sportovní duše přichází s nejnovějšími příklady technologií začleněných novými a překvapivými způsoby. Tato řada nabízí mnohem víc než jen změnu barvy a každému hrdému majiteli nabízí spoustu možností, jak vyjádřit svůj vlastní styl a individualitu.

Originální až do posledního detailu

Vespa byla vždy známá svým důrazem na dokonalé zpracování a model GTS Super není výjimkou. Nové skútry se vyznačují moderním vzhledem, který zahrnuje technologické vymoženosti a drobné prvky, které možná hned neupoutají pozornost, ale i tak na nich velmi záleží. Není lepšího příkladu než klasická "kravata" Vespa, která byla přepracována tak, aby působila ještě výraznějším a originálnějším dojmem.

Sportovní charakter

Nová Vespa GTS Super pokračuje ve snaze o efektivitu, snižuje spotřebu paliva na minimum, aniž by omezovala výkon potřebný pro jízdu plnou emocí. Motor o objemu 300 cm³ dosahuje výkonu 23 koní a díky zvýšenému točivému momentu, který je k dispozici v nižších rychlostech, rychle reaguje na přidávání plynu.

Připravena na budoucnost

Všechny verze Vespa GTS Super jsou vybaveny bezklíčovým zapalováním pro rychlé a snadné startování, dálkovým otevíráním sedla a funkcí Bike Finder, která je ideální pro rozpoznání vašeho skútru na přeplněném parkovišti. Řadu doplňují dravé modely GTS SuperSport a inovativní GTS SuperTech, které jsou vybaveny aplikací Vespa MIA, jež propojuje tvůj chytrý telefon a motocykl, takže můžeš snadno spravovat zprávy, hovory a seznamy skladeb.

GTS 125 SUPER I-GET – TECHNICKÉ SPECIFIKACE
MOTOR Jednoválcový čtyřtaktní motor i-get Piaggio se systémem "Start & Stop"
VRTÁNÍ X ZDVIH 52 mm x 58,7 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM 125 cm3
MAXIMÁLNÍ VÝKON 10,3 kW (14 HP) @ 8 750 ot./min
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 12 Nm @ 6.750 ot./min
ROZVODY Vačkový hřídel (SOHC), 4 ventily
PALIVOVÝ SYSTÉM Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
CHLAZENÍ Kapalinou
MAZÁNÍ Mokrá vana
STARTÉR Elektrický
SPOJKA Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
PŘEVODOVKA CVT se serverem točivého momentu - Piaggio "Start & Stop" systém
NOSNÁ KONSTRUKCE Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
PŘEDNÍ KOLO Hliníková slitina 3.00x12" - Bezdušová pneumatika 120/70-12"
ZADNÍ KOLO Hliníková slitina 3.00x12" - Bezdušová pneumatika 130/70-12"
PŘEDNÍ BRZDA Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním – ABS/ASR 
ZADNÍ BRZDA Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním – ABS/ASR
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 7 litrů (včetně 2 l rezervy)
DÉLKA/ŠÍŘKA/ROZVOR/VÝŠKA SEDLA (MM) 1.980 / 765 / 1.385 / 790
EMISNÍ NORMA EURO 5
SPOTŘEBA (KM/L) 2,6 L/ 100 KM
EMISE (CO2 ) 59 G/KM

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 155 900

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"