Vespa - GTS 125 Super Sport RST MY23


Popis:

V roce 2023 bude řada Vespa GTS ještě atraktivnější.

Sportovní stránka modelové řady GTS se projevuje v tomto nekompromisním modelu s dravou povahou. Naskoč a objev charakter skútru Vespa GTS SuperSport.

Dechberoucí design

Vespa GTS SuperSport se dodává v široké škále lesklých a matných barevných provedení s karbonovými prvky a lesklými černými detaily, které dokonale doplní jakoukoli zvolenou barvu. K dispozici je spousta dalších doplňků a grafiky ve sportovním stylu. Tato Vespa navíc disponuje pohodlným čalouněným sedlem z vysoce kvalitního materiálu s kontrastním prošíváním. 

Vespa MIA ve standardní výbavě

Součástí standardní výbavy každého skútru Vespa GTS SuperSport je spousta fantastické výbavy, včetně aplikace Vespa MIA, která pomocí Bluetooth propojí tvůj chytrý telefon s motocyklem. Díky tomu máš nejen přístup ke statistikám jízdy, ale také můžeš uskutečňovat a přijímat hovory, zprávy a spravovat svůj seznam skladeb, bez nutnosti sundání rukou z řídítek.

Vždy připravena do akce

Motor i-get o objemu 125 cm³ se systémem RISS (Regulator Inverter Start & Stop System) je ideální, pokud se často ocitáš v rušném provozu nebo v situacích, kdy musíš zastavit a rychle se poté rozjet. Poskytuje plynulou a všestrannou jízdu s rychlým opětovným startováním a informace poskytované analogovým přístrojovým LCD panelem přispívají k radosti z každodenních městských dobrodružství.

GTS 125 SUPER SPORT I-GET – TECHNICKÉ SPECIFIKACE
MOTOR Jednoválcový čtyřtaktní motor i-get Piaggio se systémem "Start & Stop"
VRTÁNÍ X ZDVIH 52 mm x 58,7 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM 125 cm3
MAXIMÁLNÍ VÝKON 10,3 kW (14 HP) @ 8 750 ot./min
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 12 Nm @ 6.750 ot./min
ROZVODY Vačkový hřídel (SOHC), 4 ventily
PALIVOVÝ SYSTÉM Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
CHLAZENÍ Kapalinou
MAZÁNÍ Mokrá vana
STARTÉR Elektrický
SPOJKA Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
PŘEVODOVKA CVT se serverem točivého momentu - Piaggio "Start & Stop" systém
NOSNÁ KONSTRUKCE Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
PŘEDNÍ KOLO Hliníková slitina 3.00x12" - Bezdušová pneumatika 120/70-12"
ZADNÍ KOLO Hliníková slitina 3.00x12" - Bezdušová pneumatika 130/70-12"
PŘEDNÍ BRZDA Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním – ABS/ASR 
ZADNÍ BRZDA Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním – ABS/ASR
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 7 litrů (včetně 2 l rezervy)
DÉLKA/ŠÍŘKA/ROZVOR/VÝŠKA SEDLA (MM) 1.980 / 765 / 1.385 / 790
EMISNÍ NORMA EURO 5
SPOTŘEBA (KM/L) 2,6 L/ 100 KM
EMISE (CO2 ) 59 G/KM

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 158 900

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"