Vespa - GTS 300 Super Sport RST MY23


Popis:

V roce 2023 bude řada Vespa GTS ještě atraktivnější.

Silná, originální a plná energie. Pokud jsi připraven/a dodat svým dobrodružstvím na dvou kolech pořádnou dávku neústupného a neochvějného ducha, naskoč na GTS SuperSport a ukaž světu, co v tobě je.

Dechberoucí design

Vespa GTS SuperSport se dodává v široké škále lesklých a matných barevných provedení s karbonovými prvky a lesklými černými detaily, které dokonale doplní jakoukoli zvolenou barvu. K dispozici je spousta dalších doplňků a grafiky ve sportovním stylu. Tato Vespa navíc disponuje pohodlným čalouněným sedlem z vysoce kvalitního materiálu s kontrastním prošíváním. 

Vespa MIA ve standardní výbavě

Součástí standardní výbavy každého skútru Vespa GTS SuperSport je spousta fantastické výbavy, včetně aplikace Vespa MIA, která pomocí Bluetooth propojí tvůj chytrý telefon s motocyklem. Díky tomu máš nejen přístup ke statistikám jízdy, ale také můžeš uskutečňovat a přijímat hovory, zprávy a spravovat svůj seznam skladeb, bez nutnosti sundání rukou z řídítek.

Sportovní charakter

Vespa GTS SuperSport s motorem HPE (High Performance Engine) o objemu 300 cm³ dosahuje maximálního výkonu 17,5 kW při 8250 ot./min (23,8 k) a nejvyššího točivého momentu 26,0 Nm při 5250 ot./min. To přispívá k lepším jízdním vlastnostem, ale také k nižší spotřebě paliva a hlučnosti. Kromě toho ti nový analogový přístrojový panel s LCD displejem zpřístupní řadu cestovních informací, které ti zpříjemní každý výlet do města.

GTS 300 SUPER SPORT HPE - TECHNICKÉ SPECIFIKACE
MOTOR hpe jednoválec, čtyřtakt, čtyřventil, elektronické vstřikování
VRTÁNÍ X ZDVIH 75 mm x 63 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM 278 cm3
MAXIMÁLNÍ VÝKON 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 26 Nm @ 5 250 ot./min
ROZVODY Vačkový hřídel (SOHC), 4 ventily
PALIVOVÝ SYSTÉM Nové elektronické vstřikování PFI (Port Fuel Injection)
CHLAZENÍ Kapalinou
MAZÁNÍ Mokrá vana
STARTÉR Elektrický
SPOJKA Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
PŘEVODOVKA CVT se serverem točivého momentu
NOSNÁ KONSTRUKCE Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách
PŘEDNÍ KOLO Hliníková slitina 3.00x12" - Bezdušová pneumatika 120/70-12"
ZADNÍ KOLO Hliníková slitina 3.00x12" - Bezdušová pneumatika 130/70-12"
PŘEDNÍ BRZDA Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním - ABS/ASR
ZADNÍ BRZDA Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním - ABS/ASR
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 8,5 litru (včetně 2 l rezervy)
DÉLKA/ŠÍŘKA/ROZVOR/VÝŠKA SEDLA (MM) 1.980 / 765 / 1.380 / 790
EMISNÍ NORMA EURO 5
SPOTŘEBA (KM/L) 3,3 L/100 KM
EMISE (CO2 ) 75 G/KM

Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 178 900

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"