CFMOTO - Gladiator NOVÁ X450-A T3B


Popis:

Nové CFMOTO Gladiator X450 a X520 v exkluzivním testu!

Kompletní ceník ke stažení:

Cenově dostupný a velmi odolný stroj střední třídy

Tento model prošel generační obměnou v pohledu designu, techniky, ovládání a užitkovosti. Osvědčený jednoválec se vyznačuje velmi hladkým průběhem výkonu, skvělou ergonomií, přičemž užitkové a jízdní vlastnosti jej staví na vysokou úroveň.

DLOUHÁ

Více pohodlí pro posádku, luxusní prostor pro spolujezdce s opěradlem, které má nejen tlustší pěnu, ale i širší boční pásovou výztuhu. Tyto vlastnosti společně s podvozkovou technikou zvětšují nejen pracovní, ale i hobby akční rádius. Prodloužený model bez omezení prostoru posádky pojme přední i zadní box a tím i více pracovního materiálu či osobních věcí potřebných pro zábavný trip.

Motor

Gladiatoři X450 / X450-A se vyznačují nejnižšími vibracemi naměřenými ve své třídě (měřeno na rukojetích, sedadlech a stupačkách), čímž se snižuje únava jezdce a netrpí ostatní součásti stroje. Nádrž se zvětšila o 3 litry na 17 l.

3,5″ palubní přístroj

Nový, 3,5“ digitální palubní přístroj transparentně zobrazuje všechny palubní údaje a to i na přímém slunci. Důraz byl kladen na co největší zobrazení pohonu kol.

Snazší řízení

Řídítka vyžadují o 25% menší sílu při zatáčení, únava rukou jezdce je eleminována na minumum a to i v těžkém terénu.

Futuristický Design

Dizajn ve stylu nejmodernějších trendů je nejen namířen na křivky kapot, ale také do světelných soustav vzadu a vpředu. Zadní světelná LED rampa je skutečným unikátem v této třídě. Přední světla jsou kombinací LED a halogenových žárovek.

Dokonalé pohodlí posádky

Sedadla mají nový, až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užší palivová nádrž, což pro jezdce tvoří ideální podmínky, přičemž spolujezdec ocení vylepšené boky opěradla.

Hlubší ponor

Výška sání vzduchu je až o 12 cm vyšší než byla původně. To umožňuje bezpečnější přechod přes brod.

Pružení a rám

Zdvihy pružení mají o 26% vyšší dráhu, rám je nyní o 10% lehčí a až 30% tužší.

Nižší teplota u nohou o 25%

Při práci v nízkých otáčkách a malých rychlostech může stoupat teplota motoru. Nová, propracovaná konstrukce chladiče má na starosti vylepšené chlazení a teploty kolem nohou jsou až o 25 % nižší než v předchozí verzi.

Vyšší zdvihy
v ruce s linií

Čistá boční linie odhaluje detail – zdvihy pružení mají o 26% vyšší dráhu.

Pohon všech kol

Možnost volby pohonu kol 4×4, přední uzávěrka + zadní elektronická uzávěrka (EU5).

Naviják

Naviják o síle 2 500 lbs je při práci nesmírně důležitým pomocníkem.

Závěs kol

Nový zavěs kol s tvarovanými spodními rameny umožňuje vyšší nájezdové úhly a zlepšuje průchodnost těžkým terénem.

Ocelové nosiče

Ocelové nosiče mají nový tvar a v kritických částech byly přidány rovné plotny z oceli, tím se vytváří stabilnější plocha pro převoz různého materiálu.

Závěs s multipoužitím

Homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou je v základní výbavě. Závěs lze odejmout a na jeho místo lze připevnit jiné pracovní zařízení, napr. přepravní koš na ovoce…

Posilovač řízení

EPS – posilovač řízení je volitelná výbava.

Motor

4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC

Vrtání x zdvih

91 mm x 61,5 mm

Převodovka

Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Odpružení

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Brzdy

Kotoučové hydraulické

Nádrž

17 l

Pohotovostní hmotnost

336 / 350 kg


Facebook


Údaje:
odpočet DPH  ANO
splátky/leasing  ANO
Cena: 163 990

Foto / videogalerie

 
 

Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebudou data odeslána!

 

Napište nám

Využijte náš formulář a zašlete nám dotaz, zprávu, požadavek na informaci o motocyklech.

Kontakt

Motocentrum EuroCycles spol. s r.o.

\"\"